Visar inlägg med etikett Ingemar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ingemar. Visa alla inlägg
25 januari 2011
Ur gömmorna
I och med bloggens "nystart" håller jag på att gå igenom gamla halvfärdiga inlägg och hittade då detta - utkastet till mammas 50 års kort. Otroligt söta bilder på söta mamma och numera mormor... Tror nog att det finns en viss likhet mellan henne och Ingemar..
18 januari 2011
Bloggpaus
Det blev visst en väldigt lång bloggpaus... över ett år på den här bloggen. Som tur är beror det på något positivt nämligen den här lilla apan:
Ingemar Nils Olof föddes den 11 september 2010 och han är det finaste vi någonsin fått!
Nu börjar livet att stabilisera sig lite och förhoppningsvis blir det lite tid över här och där för att uppdatera bloggen. Det händer en del spännande saker framöver, det största är försäljning av vår lägenhet och sedan i juni - inflyttning i vår nya större lägenhet! Skall bli väldigt roligt! Så nu är det hög tid att börja leta inspiration för ny inredning. Med tanke på vår nytillskott kommer det nog komma en hel del inlägg om barnrum också....
Nu börjar livet att stabilisera sig lite och förhoppningsvis blir det lite tid över här och där för att uppdatera bloggen. Det händer en del spännande saker framöver, det största är försäljning av vår lägenhet och sedan i juni - inflyttning i vår nya större lägenhet! Skall bli väldigt roligt! Så nu är det hög tid att börja leta inspiration för ny inredning. Med tanke på vår nytillskott kommer det nog komma en hel del inlägg om barnrum också....
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)