22 januari 2011

Såld!

Som jag skrev tidigare väntade en försäljning av nuvarande lägenheten och sedan flytt till en ny större. Nu gick det lite snabbare än förväntat och vi sålde lägenheten efter en förhandsvisning! Nu kan jag verkligen koncentrera mig på att fundera på hur vi vill ha det i nya lägenheten. En sak som jag alltid har varit dålig på är att ta bilder på hur det ser ut där jag bor, något som jag ångrat när jag väl flyttat... Så därför har jag sett till att vi i alla fall har sparat ner mäklarens bilder, även om det inte riktigt ser ut som det gör när vi "bor och lever" i lägenheten...Hallen, som har ett litet fönster mitt emot dörren och ett väldigt praktiskt klinkergolv som jag har varit mycket tacksam för nu i höst/vinter - perfekt för barnvagnen...Vårt härliga badrum! Med fönster, golvvärme, tvätt- och torktumlare och inte minst mitt älskade badkar.... och så köket...

1 kommentar:

Katarina sa...

Grattis! Blir mycket inredning och barnrumsinspiration framöver kan jag tro? Fast jag vill gärna se lite updates på Ingemar också :)

Efterfrågar planlösning på nya lägenheten förresten!