13 mars 2007

"Inredningssamlare"

Även om det är lång tid kvar innan vi flyttar ev flyttar till vår nybyggda lägenhet har jag redan börjat leta inspiration för inredningen. Lite tidspress är det eftersom vi måste bestämma de inredning + tillval som vi vill ha. Vi ska försöka hålla det så neutralt som möjligt med vitt, beige och grått. Tyvärr ;) är vi två som gillar att bestämma hur det ska se ut hemma, men om jag får min vilja fram kommer vi ha "naturliga" och milda färger, "smutsiga pasteller".

Jag lär samla en hel del idéer här på bloggen men det skulle nog vara bra med något ställe där jag kan samla saker IRL. Jag lutar åt en pärm där jag ska ha både plastfickor och vanliga papper för att sätta in saker. Martha Stewart tipsar om att ha en decorator's pouch - där man kan samla saker som ger en inspiration.

Inga kommentarer: