09 november 2006

Sjukling

Har mått dåligt i ett par dagar och idag så gick det inte längre utan jag gick hem vid lunch. Dagen till ära så var ju tvungen att titta in på H&M i Bruno Gallerian för att se V&R kläderna. Det fanns faktiskt en hel del kvar men inget som jag tyckte var särskilt roligt. Det var likadant förra året. Älsklings J pluggade just då i Tyskland och han fick instruktioner att köpa med sig en hel del när han skulle hem på besök. Men jag blev väldigt besviken och allt fick åka med honom tillbaka. Tänk att det som kan se så bra ut bara känns så blaskigt IRL. Det blev som sagt inga kläder utan ett nummer av Amelia Jul. Säsongen till ära börjar jag bli väldigt sugen på att julpyssla. Jag har redan fixat julkort/julpresenter som ska skickas så snart man får. De kommer att visas så snart de har kommit fram till sina framtida ägare.. Eftersom vi testar att inte ha någon TV just nu, blir det en del tid över till annat. Fast inte så mycket som jag trott, men det är nog mest för att jag varit så hängig och gått och lagt mig mycket tidigare än vanligt. Nåja, jag har iaf fått ihop en liten lista över saker som ska pysslas ihop och sedan skänkas iväg och förhoppningsvis bli uppskattade. En hint är att jag kommer spendera en hel del tid i köket...

1 kommentar:

Katarina sa...

Oj oj, slänga ut tvn skulle aldrig falla mig in, Lycka till med det! Ska jag fortfarande spana efter greys anatomy då???

Är det inte dags för en ny veckans bild? :)

Lillasyster