13 november 2006

Glad men lite vemodig

Jag vet att man egentligen inte kan vara både och men så känns det just nu. Glad för att allt egentligen är rätt så bra just nu och lite vemodigt ledsen för att framtiden känns så osäker...
En positiv sak är att A på jobbet är nykär och hon smittar av sig, så jag känner mig väldigt lycklig över att få gå hem och pussa på älskligen. (Även om han är lite rädd för mina pussar just pga att jag har ont i halsen.)

Helgen var ok. Tog det lugnt för att jag fortfarande känner mig hängig. Hann ändå med att baka, städa och pyssla lite. I går var vi förbi Js syster som precis har flyttat till en ny stor lägenhet tillsammans med hennes sambo. J och jag passade på att ta en promenad längs vattnet, mysigt men det känns verkligen att det är höst. Sen var det dax för mig att åka in till stan, där jag mötte upp Jenny, Elin och Tiffa för en biokväll. Filmen - Babel var verkligen bra men man blev ju inte direkt upprymd och lycklig...

En stor del av helgen har annars gått åt att skriva jobbansökan. Usch, vad det är jobbigt!! Men nu är en iaf klar för ivägskickning... får hålla tummarna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna! Du skulle passa perfekt för jobbet. :) Allt kommer att ordna sig.