20 juni 2006

Helgens bravader

I fredags kväll lyckades jag för första gången på länge att komma ut till landet. Varje gång jag åker dit undrar jag varför jag inte är där oftare. Lördagens dag spenderades på m&p's trädäck läsandes bok och drickandes fruktvatten - mycket trevligt. Och inte tog jag bussen hem inte - det blev en timmes båttur till Saltsjö-Duvnäs istället. Tack till morbror U! Finns det något som är finare än Stockholms skärgård? Tror inte det... iaf inte när det är strålande sol och varmt, fast men en lagom fläktande bris... SUPER!

Resten av helgen var lugn. Jag och J var och tittade på en lägenhet. Är redan trött på att titta på lägenheter och vi har inte ens börjat...

En rolig sak var att I och jag beställde hotell igår. Det blir flyg ner till Hoi An direkt på lördagen och så stannar vi tills på onsdag. Ska bli super! Fick en lista på saker att handla och ta med till I igår. Ska bli intressant att packa vetemjöl, prästost och lingonsylt. Bakpulver, torrjäst och vaniljsocker är ju lite lättare... Hmm får inskaffa många plastpåsar tror jag.




Vår hotellpool... Trevligt eller hur?!

Inga kommentarer: