23 januari 2011

Såld! del 3

Sista delen av lägenhetsbilderna. Jag hoppas på att jag hinner ta lite mer bilder innan vi flyttar speciellt på de småpyssel som jag fixat med i Ingemars rum.Ingemars rum, här kommer nog en uppdatering lite senare med lite detaljbilder av allt det som jag pysslat ihop till vår lille apa. Vårt sovrum, där vi precis innan fotograferingen fick upp en liten del av min efterlängtade tavelvägg. Vår gigantiska balkong, nästa blir hälften så stor men även det är mer än tillräckligt...
... och till sist utsikten från lägenheten, med vy över Sofia kyrkan och Hammarby sjö.Kom på att jag inte lagt in planritningen, det kan ju vara lite kul att se eftersom vidvinkelobjekten på kameran gör att det blir svårt att förstå hur det verkligen ser ut. Till sist lite bilder från huset; entrén, takterrassen och lite från utsikt och omgivningen.

Inga kommentarer: