20 november 2009

Enormous Champion

Via Design Sponge fann jag Enormous Champion och deras underbara hem. Vi (jag) har en lista hemma med saker som ska fixas men hitills har jag inte riktigt haft tid. Det som jag hoppas blir klart först är nya gardiner till vardagsrummet sen väntar lite möbelrenovering och med det även en viss ommöblering. Jag är otroligt glad över vår nya fina lägenhet men samtidigt är det ganska svårt att få in en personlighet och viss charm i något som är nyproducerat. Förhoppningsvis kommer det med tiden. När jag ser nedanstående bilder blir jag verkligen inspirerad av att komma igång, både med inredning och med lite illustration.... tavlor är ju aldrig fel....

3 kommentarer:

Jessica sa...

Så snyggt! Vi har också legat av oss på inredningsfronten.. nu jädrar får vi ta och komma igång igen. :-) Du fick floret som jag skickade tillbaka va?

Tusset sa...

Jessica: Japp nu är det nya tag som gäller. Fast jag är fortfarande kvar i bröllopsträsket till viss del, det är ju den där lilla grejen med tackkort + fotoalbum som ska ordnas... Floret kom tillbaka helt och fint! Tack för det fina kortet! :)

a-k sa...

Otroligt fint hem. Hade kunnat flytta in där på stubinen :-)