18 november 2009

Är det inte lite trist nu?

Idag sken solen för första gången på jag vet inte hur länge. Passade på att ta en lunchpromenad till det närliggande köpcentrat men inte blev det roligare för det. Längtar efter inspiration, sol och men allra mest tid. Är det någon som kan ge mig det i julklapp? Man kan ju tycka att jag precis haft tid att göra vad jag vill men nu längtar jag efter hemmatid (och kanske en liten skidtur). Nåja, det är snart jul och jag har försökt fundera på saker som kan lysa upp vår dystra tillvaro lite. Har några idéer till julklappar till syster och familj och en fin en till mig själv (som jag visserligen funderar på att ge mig själv i födelsedagspresent+julklapp) och så ännu en till mig. Annars så blir jag glad för lite elefanter.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag såg solen under ett par minuter på väg till jobbet imorse :)Funderade på att stanna och bara suga i mig lite ljus en stund för - usch vad grått det är nu! I december kan man iaf njuta lite mer av mörker och vinter, ska nog börja titta på julklappar redan nu, tänk att jag faktiskt hade elefanter i tankarna... ;)

Tusset sa...

Kattis: Den 4/12 är det julpyssel med tiffa+co hemma hos mig. Du är hjärtligt medbjuden!

Vill du ta en julklappstur efter jobbet nu snart?