10 juni 2008

Frimärken

Jag gillar verkligen dessa frimärken med motiv av Eames som snart kommer ut i USA. (via Oh Joy!)Skulle passa bra i arbetsrummet i en liten ram... Eftersom jag antagligen får nöja mig med att handla svenska frimärken så tittade jag runt på Posten. Dessa frimärken med motiv med kläder av svenska designers eller dessa med svenska innovationer tycker jag är väldigt fina.

I really like these stamps with pictures of Eames creations that soon will be available in the
US.
(via Oh Joy!) They would look great on the wall of our new office... Since I probably will have to settle for Swedish stamps I had a look on Posten. I like these stamps of clothes and innovations by Swedish designers.

10 kommentarer:

Katarina sa...

Du vet att det ligger en hel frimärkssamling ute i förrådet?

Lella sa...

Visst är de snygga, ska köpa mig en karta om de finns kvar?!
Verkligen en bra idé annars att rama in de fina Eames-märkena. Du får flörta med någon bloggare från USA, de kanske kan skicka till dig :o)
Tjing

Tusset sa...

kattis: nope - man kan kanske hitta något roligt!

lella: De går att köpa på nätet, posten.se. Ja får väl höra med någon...

Anonym sa...

Åh, Eames-frimärkerna va ju bara så snygga!

Anonym sa...

Vet du hur snart de kommer ut i USA förresten? Jag ska ju dit i morgon!

Anonym sa...

Hittade svaret själv! Börjar säljas nästa vecka och kan förbeställas på nätet. Så klart att jag gör det, blir perfekt att "skeppa" till Herr K som blir kvar i USA en månad till. :-)

Anonym sa...

Åh nej, jag spammar dig inte alls. =)

Tusset sa...

jessica: ingen fara - kommentera mera!

Kul att åka till USA, antar att du ska hälsa på herr K. Trevlig med semester! Jag får vackert stanna kvar på jobbet ett par veckor till..

Anonym sa...

Du, nu är Herr K hemma från amerikat, och vet du vad han hade med sig? Jo, tre ark med Eames-frimäken, ett är till dig om du fortfarande är intresserad. :)

Tusset sa...

jessica: självklart är jag intresserad - och jätteglad!! Verkligen snällt!!