01 januari 2008

GOTT NYTT ÅR!

Jag hoppas att ni har haft en väldigt bra jul och ett trevligt nyår! Det blev visst ett lite längre blogguppehåll än planerat för trots att jag har varit ledig sedan jul har det varit fullt upp med aktiviteter. Har bla lyckats städa igenom vårt "skräprum" (jag lobbar för att det ska avancera till arbetsrum men får nog ge upp den kampen och hoppas på nya lägenheten istället). Just nu sitter jag i soffan och försöker att gå igenom alla mina tidningar, det är dags för rensning. Det är ett trevligt "arbete" och jag har hittat massor av idéer, främst till nya boendet. För att få lite ordning på inspirationen planerar jag att försöka ta rum för rum och organisera upp inredning+idéer. (Sen ska ju J också övertalas... men.. det är ett senare problem.)Ett jätteroligt nyårskort från Leigh Wells!

Inga kommentarer: