22 oktober 2007

Uppmuntringsbesök

För att muntra upp sig och för att det bara är roligt så for jag och syster med kompis till Ikea förra veckan. Det är verkligen trevligt att åka dit när man inte måste fixa något utan bara kan titta lite (särskilt trevligt är det när man kan ta lite komptid för besöket, då en massa saker till jobbet inhandlades...). Det som var den bästa utdelningen med besöket var att jag kunde provsitta den tilltänkta soffan till nya lägenheten - en karlstad, 3-sits i brunt. Den var skön att sitta i samt att den kommer nog passa bra in i både lägenhet och våra nuvarande möbler.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Snygg soffa :)

Katarina sa...

Jag tror att den bruna soffan blir jättesnygg och jag kan verkligen se framför mig björk fondtapet och billyvitrinskåp fylld med böcker!! Åhlens har ju förresten björktapet för 225kr/10m rulle... ;)

Jag är jättesugen på att tapetsera hallen med en tapet som fortsätter som en fondvägg i vardagsrummet (där vid arbetsplats och förvaringen och över dörren intill klädkammaren). Vad tror du?? Kram

Tusset sa...

kerstin: tackar!

kattis: nu är det bara att övertala j om att den är bra också! Har sett björktapeten jag också... problemet med den är att det är ugglor på den och jag vet inte om jag vill ha ugglor på väggarna. Roligt nu, men inte senare kanske...

Ang. fondvägg hos er tror jag att det skulle vara jättefint!