03 oktober 2007

Mitt i veckan

Jag tycker att onsdagar är ganska trevliga - man är mitt i (arbets-) veckan och man kan känna sig både glad över att det inte är så många dagar kvar till helgen och över att det är ett par dagar kvar till helgen, så att man hinner med allt det där man måste göra på jobbet innan helgen...

Gårdagen var händelserik med revisorsbesök på jobbet och föräldrabesök hemma. Det är inte så ofta som mina föräldrar hittar hela vägen in till stan, men det är desto trevligare när de väl kommer. I gårkväll bjöd jag på libanesiskt samt en massa tips om Italien (de åker dit imorgon) och lånade ut min kamera. Så nu blir det inga nya bilder här på bloggen. Jag har ju iofs hur många som helst sedan sommaren + semestern.. Den kommande helgen är helt oplanerad, kommer inte ihåg när jag var helt obokad under en helg sist - får se vad vi hittar på. Vore inte helt fel med en eller två skogspromender...

Inga kommentarer: