23 april 2007

En trana

Via How about orange hittade jag detta projekt. Nu är en vacker trana på väg hem till mig i brevlådan! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den, men funderar på att göra en tavla. Det är en överraskning vilken storlek och färg man får på tranan. Hmmm... är det fånigt att jag tycker att detta är spännande? Bilden visar tranan som kom hem till How about orange Jessica.
Ett "pyssel" som jag skulle vilja prova är dessa snygga häftstift. Jag har även laddat ner jättefina bakgrundsbilder till datorn som Jessica har gjort, du kan hitta dem här. Denna har jag på min bärbara jobbdator:

5 kommentarer:

Spralligast sa...

Fina grejer! Var tvungen att testa bakgrunden också, söt! Och häftstiften borde t.o.m. jag kunna fixa ju... Kram!

Spralligast sa...

Grattis på namnsdagen! Kram!

Anonym sa...

Jag vill också ha såna där häftstift! Supersnygga!

** Terramia ** sa...

Oh so pretty!

Tusset sa...

i nöd och lust: visst är de fina! Ett framtida semester projekt!

terramia: I waiting patiently (hmm... maybe not so much.. ) for my crane! Sign up for one you too!