29 mars 2007

Skoshopping

Spenderade morgonen på en skoutförsäljning. Lyckades faktiskt med att hitta precis det jag "behövde" (är väl en definitionsfråga när man ser till det antal skor jag faktiskt redan har i gardroben..).

Resultat: Ett par svarta läderstövlar i ridmodell, 500:- . Har letat efter ett par i över ett halvår. De har var kanske inte 100% men nästan, så jag är väldigt nöjd.

Grafitgrå sidenpumps med peeptoe till vårens bröllop 400:-. Såå fina!! Har gått och suktat efter ett par som finns på Zara, tyvärr så fanns de inte 36 - och så var de lite väl dyra. Men nu så hittade jag några som är minst lika bra! Så det enda som behöver fixas till bröllopet nu är någon typ av grå sjal.. men det ska väl inte vara så svårt.

Sen blev det ett par väldigt sköna pumps i brun mocka, 400:-. Har en känsla av att jag kommer mer eller mindre bo i dessa under våren - de sitter super!

Bilder på fynden kommer förhoppningsvis lite senare...

Inga kommentarer: