02 januari 2007

Julklappar 2006

Julen var trevlig och spenderades på landet samt tillsammans med J:s mamma + sambo med familj. På juldagen var vi hos oss med Jonas syster, sambo samt J:s pappa och tjej. På annandagen var det släktglögg hos J:s morbror. Mycket släkt men trevligt. Tyvärr var jag sjuk hela julen och jag kunde inte riktigt vila upp mig -men jul är ju ändå jul. Däremot bestämde vi att inte åka runt till olika ställen på julaftonen, det blir ju faktiskt lite jobbigt. Men nästa år kommer jag säkert tycka det är jobbigt om vi inte firar något med min familj på julafton. Jag fick jättefina julklappar; förutom en välbehövlig påfyllning i plånboken så fick jag/vi en bakmaskin, presentkort på Åhléns, örhängen, biljetter till Stadsteatern, skissbok från Moleskine, clinique saker. J och jag ska gå på Yasuragi, Hasseludden och på Linje Lusta istället för att köpa julklappar till varandra.

Inga kommentarer: