05 december 2006

Ketchupeffekt?

Allt kommer på en gång när det väl börjar... Varning för lite skryt!

Jag sökte totalt 2 jobb under min tid som "kommande" arbetssökande. I fredags fick jag ett jobb som jag tror att jag passar för bra och som jag verkligen kommer att tycka om. Så igår ringde de från de andra jobbet jag sökt och vill att jag ska komma på intervju. Jag sa som det var och sa att jag fått ett annat jobb - men de tycker att jag ska komma ändå. Så imorgon förmiddag ska jag grillas igen. Känns lite dumt att utsättas för ännu en intervju men man vet ju aldrig - det kan ju vara ett superbra jobb det också?

Fick förresten nedanstående svar på ett "hej och tack för att jag fick jobbet" mail:
Hej!

Vi är nog ännu gladare än du!

Ska bli himla kul att jobba med dig. Du är så himla välkommen!

:)

Känns bra att få sån respons!

Inga kommentarer: