16 november 2006

Förberedd

I går på lunchen handlade jag en ny årskalender. Kändes som om det var dags då jag redan har ett flertal saker inplanerade under 2007. Det blev en Moleskine. Nördig som jag är blev det en limited edition, en röd.. Fast jag har inte riktigt bestämt mig än. Svart funkar ju alltid men det är ju trist.. och så har jag inte hittat den version av innehåll jag vill ha i svart. Snart måste jag bestämma mig - förslag?

Det blev även lite annat inhandlat. 3 hudcreme; dagcreme och nattcreme från Lumene och sen en djupverkande från MD. Min hy är just nu ett katastrof område. Jag vet inte riktigt vad det beror på men mer fukt och fett är iaf ett måste. Känns redan bättre! Om någon har något mirkelmedel för hy som blir väldigt yttorr men samtidig får akne- tipsa! tipsa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är svårt att välja kalender ju! Jag ratade alla i katalogen från jobbet och fick dispens att gå och köpa en alldeles egen på Akademibokhandeln. Det tog en timme till... men nu tror jag att jag är nöjd! /Helena

Elin sa...

Biologiskt hudvårdscenter. Där gick ju jag och fick min hy fixad när den var sådär.