06 september 2006

Nya uppdrag

Har haft möte hela förmiddagen med en ny kund. Kul men det innebär ännu mer att göra. Som tur är så är det inte bokslut på det företaget förräns 2008.

Imorse var jag på jobbet jättetidigt (för att vara mitt jobb), jag kom 7.20 och nästa person kom 9...
Anledningen till detta, dvs att jag var tidig inte att de andra kom vid 9 - det är standard här, var att Jonas gick upp i ottan. Han skulle på möte så han gick upp vid fem, vilket gjorde att jag också vaknade. Jag hade självklart tänkt att somna om men då började de avskyvärda byggnadsarbetarna köra med sina maskiner och då var det lika bra att gå upp. Börjar bli rätt trött nu - tur att det är lunch, ska nog gå en trevlig promend i solskenet. Det var så pass kallt imorse att jag fick ta på mig min höstkappa, väldigt mysig men det är lite trist att man måste klä på sig så mycket redan.

Inga kommentarer: