16 augusti 2006

bloggfix

Är hemma och är sjuk denna vecka, eller rättare sagt tom idag. Måste gå till jobbet imorgon... Tyvärr är jag fortfarande inte pigg. Mitt huvud känns som en fin liten boll. Men men.

Har pillat lite med bloggen eftersom det har kommit en ny blogger version. Vad ska jag säga - både bra och dåligt. Jag är väldig glad över att det har kommit kategorier, kan jag lägga upp lite som jag ville tidigare. Tyvärr är det lite grejor som krånglar också. Exempelvis att min flickr badge inte får vara med på sidan, varför vet jag inte, ska fundera lite över det. Samt att det syns hur många poster som är inlagda efter varje månad. Går inte att ändra på vad jag kan se nu iaf. Antagligen kommer denna version att bli bättre än den tidigare, men än så länge är jag mest irriterad (främst över mina bilder :(

Ska ta och jobba lite här hemma är det tänkt. Ska börja göra lite knappar till en hemsida, kul men just känns det som om jag har noll inspiration..

Inga kommentarer: