16 juni 2006

Inlåst

Eller kanske rättare sagt utelåst. Jag vet inte riktigt vad som är korrekt att säga i mitt fall. Idag tänkte jag nämligen vara duktig och cykla till jobbet tidigt. Sagt och gjort, är på jobbet halv åtta. Vilket är tidigt för vårt kontor, de flesta kommer runt 9 här. Ställer in cykeln på innegården och... så går porten igen. Där står jag och är inne/utelåst och kommer ingen vart. Som tur är så finns det stolar nu under sommaren, så det var bara att sätta sig och vänta på att någon skulle komma in genom huvudporten. Det positiva var att jag inte behövde vänta så länge, kanske en kvart och att jag hade en ny bok med mig i väskan.



Jag brukar alltid tillåta mig lite surftid på morgonen, så där lite för att komma igång, och då hittade jag det här: http://www.sp-studio.de/ ( Hittat genom Rebecca. )Man kan göra sig själv till en South-park figur.

Inga kommentarer: